به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    شارژ نشدن موبایل هواوی

    گاهی اوقات کاربران گوشی های هوشمند هواوی دچار مشکل عدم شارژ گوشی تلفن همراه خود می شوند. در واقع با وجود این که شارژر به گوشی متصل است، موبایل شما شارژ نمی شود. عوامل زیادی در ایجاد این مشکل تاثیر گذارند. که ابتدا باید به بررسی و ریشه یابی این عوامل بپردازید. اگر باتری گوشی شما به درستی شارژ نمی شود نگران نباشید، و برای تعویض یا تعمیر گوشی موبایل خود زود تصمیم نگیرد. چند راه حل بسیار ساده برای رفع مشکل شارژر نشدن گوشی هواوی وجود دارد. به همین جهت ما برآن شدیم تا چند نکته مهم در رابطه با مشکل شارژ نشدن موبایل هواوی را توضیح دهیم.

     

    شارژ نشدن موبایل هواوی

    علل شارژ نشدن موبایل هواوی

    یکی از مهمترین علل شارژ نشدن گوشی های هواوی مشکلات بخش سخت افزاری آن است و از رایج ترین مشکلات در عدم شارژ گوشی های هوشمند،  سوکت شارژ یا کابل شارژ می باشد. اما فاکتورهای دیگر در عدم شارژ گوشی هواوی تاثیر گذاراست که باعث اختلال درعملکرد گوشی هوشمند هواوی می شود.

     

    علل شارژ نشدن موبایل هواوی ممکن است نرم افزاری باشد. اگر شارژ نشدن گوشی به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد، شاید بتوانید با راه کارهای ساده این مشکلات را مرتفع کنید. ازساده ترین علل شارژ نشدن گوشی هواوی، خرابی شارژر، ایراد در پریز برق و کثیف شدن سوکت است. که در زیر به چند راه حل برای رفع این مشکلات اشاره کرده ایم. اگر مشکل از موارد یاد شده نبود باید جهت تعمیرات گوشی به نمایندگی تعمیر موبایل هواوی مراجعه نمایید.

     

    رفع مشکل شارژ نشدن گوشی هوآوی

    اکثر کاربران گوشی موبایل با مشکل شارژ نشدن گوشی در مواقع مختلف مواجه می شوند. شارژ نشدن گوشی هواوی ممکن است زمانی رخ دهد که گوشی به شارژر متصل است ولی به طور کلی شارژ نشده است و یا گاهی اوقات با سرعت کمی  و بیشتر از زمان تخلیه شارژ آن شارژ شود. ما در این مطلب قصد داریم چند راه کار کلی برای رفع مشکل شارژ نشدن موبایل هواوی را ارائه دهیم.

     

    چک کردن پریز برق

    بهتر است قبل از هر کاری پریزی که آداپتور شارژر موبایل را به آن متصل کردید بررسی کنید. برای اینکه مطمئن شوید ایراد از پریز است یا خیر؟ در صورت امکان شارژ خود را در پریز دیگری امتحان کنید.

     

    چک کردن آداپتور شارژر

    اگر شارژ شما دارای دو بخش کابل USB و آداپتور می باشد. ابتدا آداپتور شارژر را امتحان کنید و یک آداپتور مناسب را جایگزین آن کنید. اگر همچنان گوشی هواوی شما شارژ نشد، ایراد را در بخش دیگری جست و جو کنید.

     

    چک کردن کابل شارژر

    برای بررسی سالم بودن کابل شارژر ابتدا طول سیم شارژر را بررسی کنید هرگونه زدگی و پارگی موجود در سیم ممکن است باعث جلوگیری از شارژ شدن گوشی شما شود. بعد بررسی سیم شارژر نوبت به چک کردن دو سر کابل شارژر میرسد. سر پورت USB و نرینه‌ای(به گوشی متصل می شود) ممکن است در اثر کشیده شدن و یا خمیدگی دچار عملکرد ناسالم شود.

     

    ریستارت کردن گوشی هواوی

    در برخی مواقع نشانگر گوشی شارژ باتری را کامل نشان میدهد اما گوشی شارژ نشده است. برای حل این مشکل بهتر گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل حل نشد گوشی را خاموش به شارژ بزنید و یا گوشی را فکتوری ریست کنید در صورتی که مشکل حل نشد به نمایندگی موبایل مراجعه کنید.

     

    چک کردن سوکت شارژر گوشی

    ایجاد مانع بین سوکت شارژ و سر نرینه ی شارژر در شارژ نشدن گوشی هواوی تاثیرگذاراست این موانع گاهی به دلیل انباشته شدن گرد و غبار، چربی و چسبیدن چیزهایی مثل شکلات در سوکت به وجود می آید. از دلایل دیگر اختلال عملکرد سوکت گوشی هواوی، جابجایی زائده‌ای به عنوان کانکتور در پورت شارژر و یا لق بودن سوکت شارژر گوشی است. اختلال در عملکرد سوکت شارژر منجربه قطع و وصل شدن شارژ نیز می شود.

     

    تعمیرات موبایل در تهران و کرج

    گوشی هوشمند از وسایل کاربردی است و به دلیل کارایی فراوان بیشتر افراد جامعه به این وسیله وابستگی دارند. خرابی و اختلال درعملکرد تلفن های همراه برای کاربران سخت و ناراحت کننده است. مراکز تعمیرات موبایل در تهران و کرج با بهرمندی از پرسنل متخصص در زمینه ی تعمیرات و استفاده از قطعات اورجینال در تلفن همراه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی است. مراکز تعمیرات موبایل در تهران و کرج به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز شناخته شده است. تعمیرات موبایل در تهران و کرج با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته صورت می گیرد.

     

    منبع: شارژ نشدن موبایل هواوی

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 480

    اگر از کاربران جاروبرقی‌های توشیبا هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال و ناکارامدی در این دستگاه شده‌اید، می‌توانید برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر جاروبرقی توشیبا خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در طول این تماس راهنمایی‌هایی اولیه جهت رفع اشکالات پیش آمده در جاروبرقی را در اختیار شما قرار خواهند داد و در صورت نیاز از شما درخواست خواهند کرد تا دستگاه را به نمایندگی توشیبا تحویل دهید.

     

    سرویس های ارائه شده در نمایندگی جاروبرقی توشیبا انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد. برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان تعمیر جاروبرقی توشیبا برطرف می‌گردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .

     

    تعمیر جاروبرقی توشیبا

    برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی توشیبا دست به کار شوید

    اگر با مشکل کار نکردن جاروبرقی توشیبا مواجه شدید می‌توانید با رعایت جوانب احتیاط تمامی موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید. در صورت عدم آشنایی با ساختار و مکانیسم جاروبرقی بهتر است این کار را به کارشناسان تعمیرات جاروبرقی بسپارید.

     

    بررسی برق جاروبرقی توشیبا:

    در نخستین گام، بررسی کنید آیا برق به جاروبرقی می‌رسد و یا پریز برق یا فیوزها مشکلی دارند یا خیر. بهتر است برق دستگاه، پریز برق، فیوزها و مواردی از این دست را چک نمایید.

     

    پر بودن کیسه جاروبرقی توشیبا:

    پر بودن کیسه جاروبرقی نیز می‌تواند سبب کار نکردن جاروبرقی گردد. بنابراین در صورت مواجهه با این اشکال بهتر است خالی کردن کیسه جاروبرقی را نیز مدنظر داشته باشید. (پر بودن کیسه جاروبرقی ممکن است دستگاه را از کار بیاندازد).

     

    خرابی موتور جاروبرقی:

    مورد دیگری که می‌تواند سبب خرابی و کار نکردن جاروبرقی شود خرابی موتور این دستگاه است. در صورت خرابی موتور، بهتر است دستگاه توسط یک کارشناس متخصص در حوزه تعمیر جاروبرقی توشیبا بررسی شود. خرابی موتور غالباً به دلیل استفاده نادرست، استفاده طولانی مدت و نیز گرفتگی فیلترها اتفاق می افتد. پیش از اقدام به تعویض موتور جاروبرقی نیز بهتر است ابتدا سایر مراحل عیب یابی را طی کرده و از نبود اشکال در سایر بخش های جاروبرقی مطمئن گردید.

     

    امکان فعال شدن سنسور دما:

    این احتمال وجود دارد که کار نکردن جاروبرقی شما به دلیل فعال شدن سنسور دما آن باشد. غالب جاروبرقی ها معمولاً سنسوری دارند که در صورت افزایش دمای دستگاه، فعال می شود و دستگاه را خاموش می کند. اگر دمای جاروبرقی شما به شکلی غیرعادی بالاست، گرفتگی لوله‌ها و فیلترها را بررسی کنید. جاروبرقی را برای مدتی خاموش نگه دارید تا خنک شود. مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می تواند در رفع این اشکال و تعمیر جاروبرقی توشیبا به شما کمک کند. احتمال خرابی خودِ این سانسور را نیز مدنظر داشته باشید.

     

    خرابی سیم جاروبرقی:

    سیم جاروبرقی هم مستعد خرابی می‌باشد، طول سیم و محل اتصال به دو شاخه و خود جاروبرقی را بررسی کنید. لاستیک سیم نباید پارگی داشته باشد. اگر سیم خراب باشد، باید سریعاً توسط کارشناسان تعمیر جاروبرقی توشیبا تعمیر و یا تعویض شود.

     

    خرابی کلید پاور جاروبرقی:

    این احتمال نیز وجود دارد که روشن نشدن دستگاه به دلیل خرابی کلید پاور یا همان کلید روشن خاموش کردن آن باشد. بنابراین بهتر است که پیش از تعمیر جاروبرقی توشیبا درستی عملکرد این مورد نیز بررسی شود.

     

    تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل تخصص ماست

    تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل می تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که به هر دلیل جاروبرقی آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه جاروبرقی به دلایل متعددی نظیر نبود وسیله نقلیه مناسب، نبود زمان کافی و مواردی از این دست امکان جابجایی آن را ندارند از اینرو درپی سرویسی هستند که به واسطه آن بتوان دستگاه را در محل تعمیر و ترمیم کرد. استفاده از تعمیر در محل جاروبرقی توشیبا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.

     

    بعلاوه با حضور کارشناس تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

     

    تعمیرات لوازم خانگی توشیبا با گارانتی معتبر

    شما کاربران گرامی دارنده هر یک از لوازم خانگی توشیبا که هستید می توانید از طریق تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا تخصصی ترین سرویس های بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر مرتبط با دستگاه مورد استفاده‌تان را دریافت نمایید. در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند.

     

    در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در نمایندگی توشیبا انجام می پذیرد. در این صورت لازم است تا دارنده دستگاه خود نسبت به جابجایی و تحویل قطعه معیوب به مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا اقدام نماید. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی Toshiba مشمول گارانتی و ضمانت است.

     

    منبع: تعمیر جاروبرقی توشیبا خود را به ما بسپارید

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 351

    پیش از پرداختن به آموزش باز و بستن کارتریج ، بد نیست نگاهی به ساختار این قطعه و عملکرد آن داشته باشیم. کارتریج، همانگونه که می‌دانید، در واقع محفظه‌ای است که مواد مصرفی چاپگرها در درون آن قرار می‌گیرد. این مواد مصرفی در پرینترهای جوهرافشان، جوهر و در پرینترهای لیزری پودر و یا اصطلاحا تونر است.

     

    در چاپگرهای جوهرافشان، دستور چاپ توسط جوهر و بوسیله هد کارتریج روی کاغذ انتقال می‌یابد، اما این دستور در چاپگرهای لیزری بوسیله درام کارتریج انجام می‌شود. با این تفاسیر، هد و درام به ترتیب در کارتریج‌های جوهری و لیزری، وظیفه انتقال اطلاعات و چاپ آنها روی کاغذ را برعهده دارند.

     

    در برخی شرایط به دلیل بروز اشکال در خود کارتریج و یا قطعات داخلی آن، نیاز می‌گردد تا این بخش از دستگاه بررسی و تعمیر گردد. تعمیر کارتریج استانداردهای خاص خود را دارد که بی‌توجهی به آنها سبب آسیب‌رسانی به آن خواهد شد.

     

    یکی از این استانداردها، باز و بستن کارتریج به شیوه‌ای صحیح است که توسط بسیاری از کاربران نادیده گرفته می‌شود. در بخش‌های آتی به شیوه صحیح انجام این کار –هم در قالب متن و هم در قالب فیلم- خواهیم پرداخت.

     

    باز و بستن کارتریج

    فیلم آموزش باز و بستن کارتریج

    شما کاربران گرامی می‌توانید با دانلود فیلم آموزش باز و بستن کارتریج و مشاهده آن، با شیوه صحیح انجام این کار آشنا شوید. در صورت وجود هر گونه اشکال و پرسش درباره‌ی روش انجام این کار می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.

     

    در غالب موارد، باز کردن کارتریج به منظور تعویض بلید یا درام این بخش از دستگاه انجام می‌شود. برای این کار، همانگونه که در فیلم آمده است، ابتدا نیاز است تا پیچ‌ها، بست‌ها و خارهای موجود در کناره‌های دستگاه باز شوند. به طور معمول در کارتریج های امروزی، هشت پیش وجود دارند که کاربر می‌تواند با یک پیچ‌گوشتی ساده آنها را باز کند.

     

    خارهای موجود در کارتریج نیز با اندک فشاری خارج می‌شود. با جدا کردن پیچ‌ها، بست‌ها و خارهای موجود در کارتریج، قاب کارتریج آزاد شده و دسترسی به بلید و درام میسر می‌شود. توصیه می‌شود در صورت عدم آشنایی با روش باز و بستن کارتریج ، انجام این کار را به کارشناسان تعمیر پرینتر بسپارید.

     

     

    شارژ کارتریج شارپ

    برای شارژ کارتریج شارپ کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر را به صورت گام به گام و مرحله به مرحله انجام دهید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر شارپ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. در سطرهای زیر ضمن آموزش باز و بستن کارتریج ، روش شارژ آن نیز آموزش داده شده است.

     

    باز و بستن کارتریج و روش شارژ کارتریج

    1. برای شروع، بهترین زمان شارژ کارتریج را مدنظر قرار دهید.

     

    2. ابزار مورد نیاز جهت پر کردن کارتریج را تهیه نمایید. این ابزار عبارتند از یک عدد چهار سو کوتاه و قیف کاغذی یا پلاستیکی.

     

    3. توصیه می‌شود زیر کارتریج سفره یک بار مصرف یا روزنامه پهن کنید و سعی کنید از ماسک استفاده کنید؛ چرا که بوی تونر و استشمام آن برای سلامتی انسان مضر است.

     

    4. تونر کارتریج را پیش از استفاده، به خوبی تکان دهید. با این کار، تونر حالت مایع خود را بازیافته و به راحتی به کارتریج منتقل می‌شود.

     

    5. در مرحله بعد می‌توانید پیچ های کارتریج شارپ که در کناره‌های آن قرار گرفته‌اند را باز کنید. با باز کردن قاب کناری درام که میله آبی رنگ یا سبز رنگ است دیده خواهد شد.

     

    نکته:

    از تابش نور به این فلز (درام) حتی الامکان جلوگیری کنید زیرا که دریافت نور توسط این فلز به آن آسیب وارد خواهد کرد.

     

    6. پس از درام میله مشکی رنگی را مشاهده خواهید کرد که توسط دستگاه پرینتر برای چاپ پر از تونر میشود و کار انتقال را روی درام برعهده دارد. کمی‌درام را از روی چرخ‌دنده سفید کناری بلند کنید تا مخزن را بتوانید از طریق قیف پر از تونر کنید.

     

    7. مقداری تونر قابل انتقال به کارتریج حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم است. انتقال تونر کمتر از این میزان آسیبی به کارتریج وارد نمی‌کند اما وارد کردن تونری بیشتر از این میزان سبب سرریز شدن می‌گردد.

     

    8. در این مرحله از شارژ کارتریج شارپ، در صورت وجود پمپ باد، توصیه می‌شود ابتدا کارتریج را با پارچه بدون پرزی پاک کنید وسپس از فاصله دور، فشار باد را تنظیم تا گرد تونر از اطراف کارتریج دور شود.

     

    9. اگر بار سوم است که کارتریج را شارژ می‌کنید نیاز است که درام نیز تعویض شود. این قطعه مصرفی است و تعویض آن کمک می‌کند تا کیفیت بهتری در چاپ داشته باشید.

     

    منبع: آموزش باز و بستن کارتریج

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 318

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 72
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه